اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

دردسر خرید خودرو از دوست برادر برای یک دختر جوان / حامد اصرار کرد و من به خواسته او تسلیم شدم تا اینکه ...

رکنا/

زن جوان وقتی تصمیم گرفت خودروی زانتیای مرد آشنا را بخرد خبر نداشت که در دامی عجیب گرفتار شده است.

 

صبح اول فروردین‌ماه امسال مأموران پلیس هنگام گشتزنی در یکی از خیابان‌های جنوب شرق پایتخت به یک خودروی زانتیا که مقابل ساختمانی پارک شده بود، مشکوک شدند. پس از استعلام شماره پلاک آن مشخص شد که خودرو سرقتی است. مأموران در تحقیق از همسایه‌ها، زنی جوانی را که به‌نظر می‌رسید صاحب خودرو است شناسایی کردند.

این زن دستگیر شد و وقتی برای انجام تحقیق پیش روی کارآگاهان قرار گرفت، ‌چنین گفت: چند روز پیش یکی از دوستان برادرم به نام حامد به خانه ما آمد و با چرب‌زبانی از من خواست خودروی زانتیای او را که به‌تازگی خریده بود، از او بخرم. او حتی پیشنهاد داد خودروی پرشیای خودم را به او بفروشم و به جای آن زانتیا را با قیمتی مناسب از او بخرم. آنقدر در گوشم خواند تا وسوسه شدم و خودروهایمان را با هم معاوضه کردیم.

روز بعد اما از یکی از دوستان دیگر برادرم شنیدم که خودروی زانتیا سرقتی است؛ برای همین با حامد تماس گرفتم و از او خواستم ماشین پرشیای مرا برگرداند؛ غافل از اینکه حامد نقشه شومی در سر داشت. او از من خواست 10میلیون تومان پول به حسابش واریز کنم تا پس از آن ماشینم را برگرداند. آنجا بود که متوجه شدم با این ترفند او قصد اخاذی از مرا داشته است.

ادعای عجیب

ماموران پس از اظهارات این زن سراغ حامد رفتند و او را در عملیاتی غافلگیرانه به دام انداختند. او در تحقیقات اولیه گفت: دقایقی پس از تحویل سال بود و در یکی از خیابان‌های جنوب شرق تهران در حال قدم زدن بودم که .....

ادامه خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.