اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

شوخی چند جوان عرب مادرشان را سکته داد + فیلم

چند جوان عرب، در رفتاری احمقانه و هیجان زده، مادر خود را در معرض استرس و فشار عصبی شدید قرار دادند و او را تا مرز سکته بردند.

به گزارش سایت مشهد فوری، ماشین سواری در بیابان یکی از تفریحات لوکسی است که طرفداران بسیاری دارد، بیابان‌های خلوت و آرام که جولانگاهی برای ماشین‌بازها می‌شود تا بدون هیچ قانون Law و مقرراتی یکه تازی کنند.
در خبری از این دست، چند جوان عرب در اقدامی، بدون فکر و هیجانی همراه مادرشان داخل یک خودوری شاسی بلند، شروع به حرکات نمایشی و رانندگی روی دو چرخ می‌کنند.

ادامه

مرگ خانم دکتر اسیدپاش بر اثر سکته

خانم دکتری که با اسیدپاشی به خاله‌اش در خیابان برزیل قصد فرار به کانادا را داشت ، بر اثر سکته جان باخت.

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوری، رسیدگی به این پرونده از پنجم اردیبهشت سال گذشته و به دنبال گزارش یک مورد اسیدپاشی در خیابان برزیل در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران با حضور در محل متوجه شدند، قربانی اسیدپاشی زن 63 ساله ای است. اسیدپاش هم خواهرزاده این زن بود. زن 42 ساله که پزشک است قبل از فرار به کانادا دستگیر شد.

او در بازجویی ها با قبول اتهامش گفت: ....

شرح حادثه

کودک 15 ماهه سیرجانی قربانی جدید کودک آزاری

رئیس اورژانس اجتماعی کشور با اشاره به آخرین وضعیت کودک ۱۵ ماهه‌ای که به دلیل شکستن استخوان و سوزاندن بدنش با سیگار در بیمارستان بستری است، از معتاد بودن برادر ۷ ساله این کودک خبر داد.

به گزارش خبر فوری به نقل از ایلنا، حسین اسدبیگی، در رابطه با آخرین وضعیت کودک ۱۵ ماهه سیرجانی که پنجشنبه هفته گذشته بدلیل آزار شدید توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد، بیان داشت: ...

ادامه ماجرا

ممنوعیت اخراج مادران در ایام شیردهی ابطال شد

شاکی  اجرای دستورالعمل فوق را مبنی بر اینکه « اخراج زنان کارگر تا پایان دو سالگی فرزندانشان ممنوع است» مغایر با مواد 27 و 157 قانون کار دانسته و با این استدلال که دستورالعمل مذکور باعث حذف تدریجی کارگران زن از محیط های کار و تولید می‌شود، ابطال آن را درخواست کرده است.  همچنین شاکی در بخش دیگری از این شکایت مدعی شده است که دستورالعمل مورد اشاره به مستندی در...


ادامه خبر

میوه ای پرمصرف که نباید در شهریور ماه بخورید!

سردمزاج ها بهتر است گوشت گوساله، ماهی، عدس، خیار، کاهو، موز و کیوی کمتر بخورند و به جای آن گوشت گوسفند، نبات، نان و عسل، روغن کنجد، سبزی، مغزها و چای دارچین بخورند.

به گزارش سایت مشهد فوری، ماه های رومی ، نوعی گاهشماری است که تا قرن گذشته و حتی اوایل قرن حاضر خورشیدی در ایران مورد استفاده بوده است.گرچه امروزه به کارگیری این ماهها، به خصوص در زبان فارسی متروک گردیده است، امّا هنوز هم گاهی در پاره ای از نوشته های گذشتگان، به اسامی این ماهها برخورد می کنیم. بعنوان مثال در کتاب معروف دعا موسوم به مفاتیح الجنان ، اشارات متعددی به اسامی این ماهها و آداب و مناسک مربوط به هریک شده است یا در کتابهای قدیمی تاریخ ، زمان بسیاری وقایع بر حسب این ماهها ثبت گردیده است.

ماه آب رومی سی و یک روز است (۲۳ مرداد تا ۲۲ شهریور) در این ماه بادهای موسمی شدت پیدا می ‏کنند و زکام در شب ها زیاد می‏ شود و باد شمال می‏ وزد، مزاج را باید با غذاهای سرد کننده مزاج اصلاح نمود.اگر می خواهید در شش ماه دوم سال سرما نخورید خوردن خیار برای شما ممنوع است. همچنین خوردن روزانه سه لقمه نان و عسل بدن شما را در برابر بیماری ها مقاوم می کند.

خوردن روزانه نان و عسل


ادامه