اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

کشف دندان 10 میلیون ساله انسان + تصاویر

کشف دندان 10 میلیون ساله انسان در بستر رودخانه ای در آلمان دانشمندان را دچار نوعی سردرگمی در رابطه با نظریه ی حیات انسان های اولیه ساخت.

خبری جدید از کشف عضو بدن انسان که متعلق به نزدیک 10 میلیون سال قدمت دارد نظریه آغاز زندگی در آفریقا را دچار شک و شبهه کرد و حالا برخی باور دارند که ریشه آغاز زندگی انسان در اروپا بوده است هرچند هیچ کدام یک از این نظریه ها ثابت نشده است و در حد حدس و گمان پیش می روند.

کشف دندان انسان در بستر رودخانه ای در آلمان تاریخچه ی انسان های اولیه را می تواند به نوعی نیازمند به بازبینی کند چرا که با کشف این دندان نظریه ی مربوط به زندگی انسان های اولیه در آفریقا دچار کمی تناقض شده و برخی معتقدند شاید انسان های اولیه در اروپا می زیستند.

ادامه

هیولای یک چشم در قطب دیده شد!

0
دانشمندان یک موجود عجیب با ۸ پا کشف کرده اند که در آب های تاریک زیر یخ های قطب زندگی می کند.

به گزارش خبر فوری و به نقل از مهر، به گفته محققان این موجود ۲ میلیمتری خطرناک نیست اما به شدت عجیب است. هیولای کوچک بدنی شفاف و فقط یک چشم و دو شاخک پر مو دارد. جالب آنکه این موجود دهان نیز ندارد.


ادامه

نظر مراجع تقلید درباره بازی‌های رایانه ای چیست؟/چه معیارهایی برای حرمت یک بازی وجود دارد؟

6
مراجع تقلید چه نظری درباره بازی های رایانه ای دارند؟ چه معیارهایی برای حرمت یک بازی رایانه ای ازنظر مراجع تقلید وجود دارد؟

به گزارش خبرفوری، روز گذشته دو دختر اصفهانی در پی بازی نهنگ آبی خودکشی کردند. این خبر در رسانه‌ها منعکس شد. امروزه حضور این بازی های رایانه‌ای به حدی در فرهنگ نوجوانان و جوانان ما رخنه کرده است که می‌تواند تاثیر زندگی آنها تخریب کند. بعضی از نوجوانان ما حتی نمی‌توانند یک روز بدون این بازی‌ها را تصور کنند. 

مراجع تقلید درباره بازیهای رایانه‌ای نیز نظراتی داشتند. مراجع از دیرباز تاکنون نقش مهمی در راستای ایجاد فرهنگ و تغییر عادت‌های غلط در جامعه داشته‌اند. حتی می‌توان در تاریخ لحظه‌ای را به یاد آورد که تنباکو حرام اعلام شد و حتی سوگلی ناصر الدین شاه در حرمسرا نیز قلیان خود را شکست. در همین راستا و برای از بین بردن تاثیر منفی که بازی‌های رایانه‌ای می‌تواند در جامعه داشته باشد بهتر است که از مراجع تقلید کمک بگیریم. 

چند ماه گذشته بود که خبر حرام اعلام شدن بازی کلش آف کلنز در رسانه‌ها منتشر شد؛ کلش آف کلنز بازی که از نظر ذهنی می تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد. برای دانستن معیار بازی های دیگر ادامه گزارش را بخوانید.


ادامه

9 کار که افراد موفق هرگز صبح ها انجام نمی دهند

1
هر موفقیتی راز و رمزی در پس خود پنهان دارد که در رسیدن به هدف و طی مراحل به فرد کمک می کند ، در میان بارزترین کار افراد موفق عادات صبحگاهی آنها را حتما بدانید.

به گزارش خبر فوری به نقل از نمناک، صبحها بهترین زمان انجام کار و برنامه ریزی برای رسیدن به همه کارهاست و در تکمیل آن باید گفت تنها افرادی که قدر این وقت را می دانند موفق هست پس کار افراد موفق از همان ابتدای صبح آغاز می شود.

 

تنظیم کردن چندین بار و چندین باره ساعت 

بعضی افراد هستند به دلیل این که خواب سنگینی دارند چند بار ساعت را روی هشدار تنظیم می کنند که از قرار خودباز نمانند اما لحظه آخر از خواب بیدار می شوند ولی افراد موفق با اولین زنگ بیدار می شوند و روز را آغاز می کنند.


ادامه

اسکلت ۶۷ ساله یک دایناسور کشف شد

0
دیرینه شناسان آمریکایی یک اسکلت تقریبا کامل از دایناسوری عظیم به نام تیرانوسوروس با قدمت ۷۶ میلیون سال کشف کرده اند.

به گزارش خبر فوری و به نقل از مهر به هرحال اسکلت مذکور به موزه تاریخ طبیعی یوتا برای مطالعات بیشتر منتقل شده است.

 دانشمندان تخمین می زنند دایناسور مذکور هنگام مرگ ۱۲ تا ۱۵ ساله بوده است.


ادامه