اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

نظر مراجع تقلید درباره بازی‌های رایانه ای چیست؟/چه معیارهایی برای حرمت یک بازی وجود دارد؟

6
مراجع تقلید چه نظری درباره بازی های رایانه ای دارند؟ چه معیارهایی برای حرمت یک بازی رایانه ای ازنظر مراجع تقلید وجود دارد؟

به گزارش خبرفوری، روز گذشته دو دختر اصفهانی در پی بازی نهنگ آبی خودکشی کردند. این خبر در رسانه‌ها منعکس شد. امروزه حضور این بازی های رایانه‌ای به حدی در فرهنگ نوجوانان و جوانان ما رخنه کرده است که می‌تواند تاثیر زندگی آنها تخریب کند. بعضی از نوجوانان ما حتی نمی‌توانند یک روز بدون این بازی‌ها را تصور کنند. 

مراجع تقلید درباره بازیهای رایانه‌ای نیز نظراتی داشتند. مراجع از دیرباز تاکنون نقش مهمی در راستای ایجاد فرهنگ و تغییر عادت‌های غلط در جامعه داشته‌اند. حتی می‌توان در تاریخ لحظه‌ای را به یاد آورد که تنباکو حرام اعلام شد و حتی سوگلی ناصر الدین شاه در حرمسرا نیز قلیان خود را شکست. در همین راستا و برای از بین بردن تاثیر منفی که بازی‌های رایانه‌ای می‌تواند در جامعه داشته باشد بهتر است که از مراجع تقلید کمک بگیریم. 

چند ماه گذشته بود که خبر حرام اعلام شدن بازی کلش آف کلنز در رسانه‌ها منتشر شد؛ کلش آف کلنز بازی که از نظر ذهنی می تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد. برای دانستن معیار بازی های دیگر ادامه گزارش را بخوانید.


ادامه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.