اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

چند میلیون نفر برده در دنیا وجود دارد؟

طبق برآورد گروه‌های ضدبردگی از شمار قربانیان جهانی این جنایت بین‌المللی، بیش از ۴۰ میلیون نفر در سال میلادی گذشته به شکل کار اجباری و ازدواج‌های اجباری به شکل برده گرفتار شده بودند.

سازمان بین‌المللی کار (ILO)، گروه حقوق بشر بنیاد واک فری و سازمان بین‌المللی مهاجرت اعلام کردند ۴۰.۳ میلیون نفر قربانی بردگی مدرن در سال ۲۰۱۶ بودند اما خاطرنشان کردند که این یک برآورد محتاطانه است.

طبق برآورد این نهادها، ۲۴.۹ میلیون نفر با کار در کارخانه‌ها، محل‌های ساخت و ساز، مزارع و کشتی‌های ماهیگیری و به عنوان کارگر خانگی یا کارگر جنسی گرفتار شده‌اند در حالی که ۱۵.۴ میلیون نفر به ازدواجی تن دادند که موافق آن نبودند.

تقریبا از هر چهار برده، سه نفر را زنان و دختران تشکیل دادند و از هر چهار نفر برده، یکی کودک بوده است. بردگی مدرن بیش از هر نقطه‌ای در آفریقا و پس از آن در آسیا و اقیانوسیه رایج است.

طبق اعلام این گروه‌ها، کارگران اجباری بخشی از غذایی که ما می‌خوریم و لباسی که ما می‌پوشیم را تولید کرده و ساختمان‌هایی که بسیاری از ما در آنها زندگی یا کار می‌کنیم را تمیز می‌کنند. این گروه‌ها بر شایع بودند این جنایت در همه کشورها تاکید کرده‌اند.


ادامه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.