اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فناوری فوری

اخبار فوری و لحظه ای فناوری ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

به دختر جوان مشهدی در مهمانی شبانه چه گذشت؟

دختر 18 ساله در حالی که سردی دست بندهای فولادین قانون را بر دستانش حس می کرد، گفت: من قربانی آرزوها و رویاهای پوچی شدم که از مدتی قبل، افکارم را درگیر کرده بود. همواره با خودم می اندیشیدم دخترانی را که به آنان «بالاشهری» می گویند چگونه لباس می پوشند و چگونه زندگی می کنند

به گزارش مشهد فوری، دختر 18 ساله در حالی که سردی دست بندهای فولادین قانون را بر دستانش حس می کرد، گفت:  من قربانی آرزوها و رویاهای پوچی شدم که از مدتی قبل، افکارم را درگیر کرده بود. همواره با خودم می اندیشیدم دخترانی را که به آنان «بالاشهری» می گویند چگونه لباس می پوشند و چگونه زندگی می کنند؟


ادامه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.